Toimitus- ja maksutavat
Toimitusaika
Toimitusaikamme on tällä hetkellä
1–3 arkipäivää
Toimitustavat
Kaikki tuotteet toimitetaan Keravalla sijaitsevalta varastoltamme. Sopivan
toimitustavan voit valita näistä vaihtoehdoista:
Toimitustapa |
Hinta |
Kampanjahinta |
BudBee kotiinkuljetus |
3,90 € |
Ilmainen kun ostat yli 60 € |
Postin toimitus postiin tai automaattiin |
3,90 € |
Ilmainen kun ostat yli 50 € |
Postin kotiinkuljetus |
7,90 € |
Ilmainen kun ostat yli 80 € |
Matkahuolto Lähellä-paketti (noutopiste) |
2,90 € |
Ilmainen kun ostat yli 39 € |
Matkahuolto Jako-paketti (kotiinkuljetus) |
7,90 € |
Ilmainen kun ostat yli 80 € |
Ehdotamme sinulle automaattisesti lähintä noutopistettä, kun täytät kassalla
postinumerosi ja valitset sopivan toimitustavan.
Toimituskulujen hinta riippuu tilauksen kokonaispainosta. Tarkemmat
toimituskulut painon mukaan löydät
toimitusehdoista. Yrityksille on lisäksi saatavilla Posti Express paketti ja rahti toimitustavat. Lue lisää.
Tilauksen seuraaminen
Haluatko tietää, missä Fiksuruoka-pakettisi parhaillaan menee?
Voit seurata tilaustasi valitsemasi kuljetusyhtiön seurantapalvelussa. Tätä varten tarvitset vain toimitusvahvistuksen sisältämän seurantakoodin. Saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse otsikolla "Tilauksesi on lähetetty (#tilausnumerosi)", kun olemme käsitelleet tilauksesi ja paketti lähtenyt varastoltamme kuljetusyhtiön matkaan.
Seurantasivulle pääset siirtymään alla olevista linkeistä.
Matkahuollon lähetysten seuranta
BudBee-lähetysten seuranta – Saat tekstiviestillä linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme. Voit myös seurata lähetyksen etenemistä BudBeen sovelluksesta.
Miltä seurantakoodi näyttää?
Seurantakoodi on pitkä numero/kirjainyhdistelmä. Mikäli olet tehnyt tilauksen kirjautuneena sisään, löydät seurantanumeron kätevästi myös Oma tili -sivulta klikkaamalla kyseisen tilauksen seurantakoodia. Jos tilauksesi on lähtenyt matkaan useassa paketissa, myös seurantakoodeja saattaa usein olla monta (yksi seurantakoodi/paketti).
Mitä tehdä, jos toimitus ei etene?
Jos pakettisi toimitus tuntuu kestävän kauan ja seuranta näyttää jumiutuneen paikoilleen useiksi päiviksi, voit olla yhteydessä suoraan kuljetusyhtiön asiakaspalveluun ja varmistaa, missä pakettisi kulkee.
Mikäli sinulla on ongelmia tai kysyttävää paketin seurannasta, voit myös
laittaa
meille viestiä!
Maksutavat
Fiksuruoka-tilauksesi voit maksaa aina turvallisesti maksutavasta riippumatta. Maksu tapahtuu aina yhteistyökumppanimme Klarnan Checkout -palvelun kautta. Maksutapa valitaan kassalla ennen tilauksen vahvistamista.
Sopivan maksutavan voit valita näistä vaihtoehdoista:
• Klarna-lasku sähköpostiin: 30 päivää maksuaikaa ilman lisäkuluja
• Verkkopankkimaksu (useimmat verkkopankit) tilauksen yhteydessä
• Pankki- tai luottokorttimaksu tilauksen yhteydessä
• Pilko maksut eriin (lue lisää maksutavasta Klarnan sivuilta)
• MobilePay-sovellus
• Billie x Klarna -lasku yrityksille: 30 päivää maksuaikaa ilman lisäkuluja
Klarna-laskun saat sähköpostiisi parin arkipäivän sisällä tilauksestasi.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.